Regulamin sklepu
Jesteś w: Dodatkowe informacje » Regulamin sklepu
INFORMACJE OGÓLNE
Sklep internetowy należy do firmy FASTER Marek Haładyj mającej siedzibę w Łańcucie
przy ulicy Tadeusza Kościuszki 69 NIP:8151406750
Nr rachunku BS ŁAŃCUT: 43 9177 0008 2001 0013 2004 0001
Adres do korespondencji: 37-100 Łańcut, ul. Tadeusza Kościuszki 69
tel/fax. 17 225 32 84 , po-pt: 7.30-17.00, sobota 9.00-13.00
e-mail: biuro@fasterbhp.pl
1.REJESTRACJA KLIENTÓW I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1.1 Rejestrując się w fasterbhp.pl klient wypełnia formularz podając dane niezbędne do realizacji
zamówienia. Każdy klient ma prawo do wglądu swoich danych i ich zmiany. Rejestrując się
klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych jedynie dla potrzeb realizacji składanych
na www.fasterbhp.pl zamówień, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997
(Dz. U. Nr 133 poz. 883).
1.2 Podając adres e-mail Klient wyraża tym samym zgodę na otrzymywanie korespondencji
handlowej droga elektroniczną.
2. ZASADY ZAMAWIANIA
2.1 Zamówienia można składać drogą elektroniczną 24 godziny na dobę przez cały rok na stronie sklepu.
2.2 Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 -15.00.
2.3 Zamówienie przekazane do wysyłki nie może być anulowane lub korygowane.
2.4 W przypadku braku możliwości sprawdzenia lub skorygowania zamówień budzących wątpliwość lub
zawierających niekompletne dane w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia,
nie zostaną one zrealizowane.
2.5 Sklep oferuje do sprzedaży ilości detaliczne, przy zakupach hurtowych prosimy o sprawdzenie dostępności
produktu.
2.6 Ceny towarów znajdujących się w sklepie są cenami brutto, wyrażone są w złotych polskich i zawierają
podatek VAT. Informacje o podanych cenach obowiązują w chwili składania zamówienia do czasu jego
realizacji i w tym czasie nie ulegną zmianie. Oferta jest ważna do wyczerpania się zapasów.
2.7 Firma wystawia faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować o tym przy składaniu
zamówienia i podać kompletne dane firmy.
3. REALIZACJA, WYSYŁKA I ZAPŁATA
3.1 Zamówione towary są dostarczane do klienta kurierem, za pośrednictwem DPD, GLS, POCZTY POLSKIEJ
lub osobiście w sklepie po wcześniejszym ustaleniu terminy (ul. T. Kościuszki 69 37-100 Łańcut)
3.2 Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
3.3 Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 3 do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia
zamówienia.
3.4 Koszt dostarczenia zamówionego towaru pokrywa zamawiający.
3.5 Klient wybiera formę uregulowania należności:
- przedpłatą na rachunek firmy
- płatne przy odbiorze
3.6 Numer rachunku bankowego do przedpłaty zostanie przesłany na adres mailowy klienta (podany w
zamówieniu). Zamówiony towar zostanie wysyłany w dniu zaksięgowania przedpłaty
( w czasie godzin pracy firmy).
Nr rachunku MULIBANK: 38 1140 2017 0000 4402 0384 2135
3.7 Zastrzegamy sobie prawo do wycofania ze sprzedaży bez uprzedzenia niektórych produktów,
znajdujących się na stronach internetowych sklepu.
4. ZWROT TOWARU, WYMIANA I REKLAMACJE
4.1 Kupujący, który zawarł umowę na odległość, może zwrócić towar bez podania przyczyn, składając
stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie do 10 dni od daty odebrania towaru. Towar nie może mieć
śladów użytkowania, powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu wraz z dokumentem zakupu.
4.2 Koszty zwrotu towaru ponosi Klient
4.3 Zapłacona za towar kwota zostaje niezwłocznie zwrócona (na konto z którego dokonano wpłaty), jeżeli
powyższe warunki zostały spełnione.
4.4 Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów w
przesyłce będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem
przyjęcia tego typu reklamacji jest spisanie wraz z dostawcą protokołu reklamacyjnego.
4.5 Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela w celu sprawdzenia
zawartości przesyłki po uiszczeniu w całości zapłaty za przesyłkę ( w przypadku formy za pobraniem).
4.6 Dopuszczamy wymianę towaru, szczegóły należy każdorazowo ustalać z biurem firmy. Towar nie może
mieć śladów użytkowania, powinien być przesłany w oryginalnym opakowaniu.
4.7 Koszty wymiany ponosi Klient.
4.8 W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem oraz dostarczenie uszkodzonego
produktu na adres 37-100 Łancut ul. Kościuszki 69 wraz z kopią dowodu zakupu.
4.9 Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
4.10 Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt P.P.U.H FASTER bez wcześniejszego uzgodnienia nie
będą przyjmowane.
5.USTALENIA KOŃCOWE
5.1 Korzystanie ze sklepu fasterbhp.pl oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
5.2 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.